Functie
-
Ben je
communicatief
ingesteld en tweetalig (Nederlands als Frans)?
-
Wil je een eerste ervaring opdoen in een
customer care
functie?
-
Heb je voeling met de
digitale wereld
?
-
Wil je graag 3 dagen/week
thuiswerken
?
-
Ben je behulpzaam en geeft klantencontact jou een boost?
Alles kunnen afchecken?
Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken!
Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn wij op zoek naar
Customer Care medewerkers voor Daily Banking.
Wat zijn jouw taken?
-
Deze functie heeft twee kerntaken, met name
digitaliteit uitdragen
en
klanten ondersteunen.
-
Je staat in voor de
eerstelijnsopvang
van binnenkomende telefoons.
-
D.m.v. open vragen definieer je het probleem en zoek je naar een
gepaste oplossing.
-
Je kan voor niet-courante problemen en klachten terugvallen op een gespecialiseerde collega, je opleiding, de Teamssite, de chatbot Daisy en de digitale GPS.
-
Alle aspecten van onze dienstverlening worden door jou met een
kritische en opbouwende geest
benaderd, waarbij het klantenbelang op elk ogenblik centraal staat.
-
Continue zelfontwikkeling
en een goede kennis van KBC Mobile en Touch zijn een must. We voorzien hiervoor 4 weken opleiding.
-
Tevredenheid
van de klant is voor jou prioritair. Je gaat steeds voor een snel en correct antwoord, waarbij de klant een antwoord/oplossing krijgt voor zijn/haar vraag.
Jouw profiel
Onze ideale customer care medewerker voldoet aan volgende voorwaarden:
-
Je hebt een uitstekende kennis van het
Nederlands
en zeer goede kennis van het
Frans
, zowel mondeling als schriftelijk. Bijkomende talen zoals Duits of Engels zijn een meerwaarde.
-
Je bent
communicatief
; je slaagt erin informatie op een duidelijke manier over te brengen. Klachten weet je op een goede manier op te vangen en te behandelen.
-
Je bent
leergierig
, een nieuwe optie in KBC Mobile of Touch heb je zo in de vingers.
-
Je ziet verandering als een uitdaging en een opportuniteit.
-
Je beheerst de huidige en toekomstige digitale processen (KBC Mobile, Kate, Touch, Payconiq...).
-
Je hebt een
passie voor het zoeken naar oplossingen
en werkt graag met instructies en procedures.
-
Bovenal ben je een
teamplayer
. Je houdt ervan om in een hecht team te werken.
-
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
-
Domein: Postorderverkoop
-
Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
-
Klanten: Bedrijven
-
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
-
Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren
-
Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opstellen
Verbeteringen voorstellen
-
Klanten: Particulieren
-
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
-
Klanten: Key accounts
-
Key accounts opvolgen
-
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
-
Domein: Internetverkoop
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
Aanbod
Bedrijfsinfo
24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep.
Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC: we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.
In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC. Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!
Wat kan je verwachten eens je als helpdeskmedewerker start bij 24+?
-
Flexibiliteit
! Je werkt
voltijds
van maandag tot vrijdag in flexibel werkrooster tussen 8h en 22h. Dit wisselt om de week. Daarnaast werk je 1 zaterdag per maand van 9h tot 17h.
-
Mogelijkheid om na opleiding
van thuis te werken.
-
Zijn ze bij 24+ overtuigd van jou na een succesvolle interimperiode? Dan kan je interimcontract worden omgezet tot een
vast contract
bij 24+.
-
Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
-
Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
-
Premies:
-
Taalpremie tussen €75 bruto/maand en €150 bruto/maand
-
Flexpremie: €100 bruto/maand
-
Teampremie: €50 bruto/maand
-
Avondpremie na 20h: €7,5 bruto/uur
-
Thuiswerkpremie: €2 netto/dag
-
Extralegale voordelen (
maaltijdcheques
twv €8,00 / gewerkte dag, interessante premies), fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer aan 100%;
-
Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering en interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen eens je een vast contract hebt;
-
Uitstekende opleiding en jobbegeleiding. Opleiding is voltijds;
-
Opstart: 10 juni 2024
Solliciteren
Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60